søndag den 15. maj 2011

Bloggen.

Den seneste tid har jeg ikke været så flink til at pleje min blog.Jeg har længe gået og tænkt at nu skulle jeg huske at skrive det og det, men i farten så bliver det udsat gang på gang. På mit arbejde får jeg plejet mit 'bloggergen', der skal nemlig skrives dagbog hver dag, og den bliver lagt ud på intranettet.

Igår mødte jeg en anden blogger på et marked, vi udvekslede blognavn og sagde på gensyn i blogland, inden vi blev afbrudt af festlig musik og høje råb om konebæring.
Konebæring....... underholdning på højt plan, du tager din kone og vælger en af følgende bære muligheder:

1. hesten; du bærer hende på ryggen.
2. brandmanden; du slænger din kone over skulderen.
3. på skuldrene
4. den avancerede, svær at beskrive, men morsom at se på. Konen hænger på ryggen (mave mod ryg), hovedet nedad, numsen i nakken på manden og benene fremad.

Når du har valgt mulighed, løfter du konen op, tjekker modstanderen ud, og så gælder det om at vinde kapløbet.

Nogle klarede det med stil, andre kastede konen over målstregen idet de faldt, og enkelte havde svært ved at gennemføre. Selvom vi havde bryllupsdag igår, og jeg endnu ikke er blevet båret over dørtersklen, så var vi begge enige om, at det der med bæring kunne godt vente.

1 kommentar: