mandag den 2. juli 2012

Agurker.

Jeg har tidligere skrevet om hele og halve agurker.

Jeg har efterhånden vænnet mig til tanken om at gi 16 kr for en agurk.
Jeg køber den, værner om den, nyder den og intet går til spilde.

Ja, jeg syntes egentlig det er dyrt, men hvis jeg vil ha agurk, så må jeg jo betale, men der er grænser for hvor meget jeg vil betale.

En dag jeg var ude at handle, skulle jeg også ha en agurk, jeg kiggede ærlig talt ikke på prisen for jeg skulle bruge den. Så uanset pris, skulle en agurk med mig hjem.
Glad kommer jeg til kassen og ligger alle mine varer op på kassebåndet, ham der står i kassen begynder at scanne mine varer. Pludselig siger han, "Øijjh, det var en dyr agurk" "HÆ?" Jeg forstod ikke lige hvad han ævlede om, før jeg fik kigget på displayet hvor prisen for den sidste vare stod:

AGURK........ 1596,00 kr

"Ja ok, jeg vet agurk er dyrt her i Norge, men 1600, vil jeg ik betale, da flyr jeg hellere til Danmark og henter en!" 
"Ha ha, ja det skjønner jeg, jeg fikk tastet feil"

Taste taste taste

AGURK........... 15,90 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar