fredag den 13. juli 2012

Når man ikke har råd......

til at lade være!

Jeg har under min flytning meget aktivt valgt tv'et fra.
Har ikke ønsket at ta et med fra fælles hjem, har ikke ville købe.
"Nu er det sommer, vi klarer os fint uden, men til efteråret skal vi nok ha et inden for døren." Sådan har det lydt fra min mund, når folk har kommenteret på det manglende tv i stuen.

Jeg går og venter på skattepenge og for nogle af dem havde jeg planlagt at der skulle være plads til at købe et tv. Ikke stort, ikke fancy, ikke dyrt eller speciel designet, bare et tv.

Jeg holder jævnligt øje med priserne i reklamerne jeg får ind af døren, bare for at følge med og ha en ide om hvad jeg kan forvente at skulle hente hjem.

Den anden dag så jeg et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, ja jeg binder mig i et abonement i 12 måneder, men når det er betalt har jeg knap nok betalt tv'ets pris. = næsten gratis tv til mig, for abonementet skulle jeg have alligevel.

Hurra for lokkekampagner, denne gang kom de mig til gode.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar